vineri, 20 martie 2009

Azi este ziua mea. Am implinit 31 de ani. Am muncit, dar toti colegii mi-au spus La Multi Ani. M-am simtit bine cand mi-au zis asta pentru ca am simtit ca urarile sunt sincere, desi lucrez acolo de aproape 7 luni.

Azi am fost pe la Ana la servici si am vorbit cu o colega de-a ei, Bettina, despre ce s-a intamplat azi in Vancouver. Politia se pare ca a impuscat pe strada un om care injunghia oamenii la intamplare pe strada. Avea un cutit la el si nu a vrut sa il depuna cand politia l-a somat. Daca stai si te gandesti peste tot sunt oameni nebuni, pentru ca asta sigur era un nebun. Nu sta la discutii cu politia cand vine vorba de asa ceva.

Acum cateva luni eram amandoi in New Westminster aici langa noi si o persoana era in masina si bloca circulatia. Politia a venit imediat sa vada despre ce este vorba, dar politistii au iesit din masina cu mana pe arma. Nu prea ii vezi pe strada, dar stii ca vin la timp. Acum este CSI pe CTV, ce coincidenta. Dar viata aici nu este asa de violenta, chiar daca sunt impuscaturi din cand in cand, dar astea au doar legatura cu bandele care vor sa controleze piata de droguri. Daca te gandesti ca Nanaimo, mai la nord de Vancouver, este cel mai mare port de droguri din Canada, daca nu din America de Nord, atunci iti dai seama cam care este treaba pe aici. Un tip de la o firma de livrari cu care lucrez mi-a zis ca in Downtown Eastside se ruleaza mai multi bani intr-o zi decat la bursa.

Oricum, viata aici este linistita si ne place, iar afacerile se desfasoara normal. Pana la urma asta este Canada, asa ca nu pot spune ca traiesc in vreo tara inapoiata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu