luni, 6 aprilie 2009



Am uitat sa spun ca ieri acel om cu care am intrat in vorba a zis ca in anii '60 cea mai inalta cladire din Vancouver era un bloc de 7 etaje, acum ai blocuri de locuinte de 30 de etaje si cladiri de birouri mai inalte de atat.
Azi am avut amandoi ziua noastra libera si am iesit la plimbare in Moody Park. Este un parc foarte aproape de noi, nu este cine stie ce mare, dar a fost frumos azi, dupa cum se vede si in poze. Ne-am luat amandoi cate o inghetata de la Dairy Queen. Am vrut sa stam pur si simplu, pentru ca e pacat sa nu te bucuri de o zi asa de frumoasa in New Westminster, mai ales ca mai tot timpul ploua, pentru ca asa e clima in zona asta.

Un comentariu:

  1. Salut !Iti multumesc mult pt vizita si scuze pt ca am intraznit sa te vizitez si eu ;))Misto blogul si imi place la nebunie cum povestesti tu viata ta de zi cu zi ...sunteti un cumplu frumos si va doresc multe clipe frumoase si fericite ,
    Pe curand ,promit ca o sa mai vizitez acest blog pt ca mai am de citit una alta :)

    RăspundețiȘtergere