vineri, 3 aprilie 2009

U2

De mult mi-am dorit sa vad formatia asta live intr-un concert. Pe 28 octombrie vor veni in Vancouver unde vor sustine un concert la BC Place. E o nebunie cu biletele, se vor da ca paine calda, probabil ca in 10 minute se vor epuiza. Luni o sa ma duc la un magazin al unui site care vinde biletele. Aici este o metoda foarte interesanta. Nu se merge pe primul venit, primul servit, ci se face o tragere la sorti a modului in care se vor da biletele. De exemplu, daca la coada sunt 10 oameni, fiecare trage dintr-o urna un numar, acestea nu trebuie sa fie de la 1 la 10, oamenii trebuie sa stea aliniati, iar apoi vanzatorii trag un numar la sorti, iar cel al carui numar este tras devine primul in linie, iar ceilalti din fata lui trec in aceeasi ordine la sfarsitul cozii.
As vrea sa fiu printre acei norocosi care vor fi printre primii care vor cumpara biletele. Stau cu inima stransa pana luni la 10 cand o sa inceapa sa se vanda. Ar fi ceva extraordinar pentru mine. Mi-am dorit asta de foarte mult timp. Cred ca daca as fi stat in Romania nu as fi avut ocazia asta. Poate ca aici o sa am norocul asta. Rugati-va pentru mine, dar cum o da Dumnezeu, pentru ca pana la urma este dupa noroc. Probabil o sa iau camera ca sa filmez cateva secvente din concertul U2, oricum o sa ma filmez si o s-o filmez si pe Ana, ca doar nu o sa ma duc singur. Ar fi culmea sa nu o iau pe iubita mea sotie la un concert la care mi-am dorit sa fiu toata viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu