miercuri, 6 mai 2009

Geografie

Azi vorbeam la servici cu Max despre managera noastra cea noua. I-am zis ca e italianca, pentru ca am intrebat-o. Si ma intreaba el daca Italia e in Europa. Nu mi-a venit a crede cand am auzit asta. El a zis ca credea ca Italia este ceva diferit de Europa. Am inceput sa-l intreb daca stie niste tari europene si mi-a zis cateva tari importante, dar m-a intrebat daca Germania si Rusia sunt in Europa. I-am zis ca da, dar Rusia este o tara pe doua continente. Explicatia lui in privinta lipsei sale de cunostinte geografice a fost foarte senina si anume ca singurele lui notiuni sunt legate de SUA si Canada.
Azi cand am ajuns la New Westminster, statia unde coboram noi cand venim acasa, am vazut o chestie foarte interesanta si amuzanta cum nu credeam ca o sa vad in Canada. Dar mai intai sa vedeti poza si apoi va povestesc.
Astia erau undeva mai sus de statia de autobuz si aveau o statie prin care difuzau un mesaj repetat de nu stiu cate ori in care unul care credea in sfarsitul lumii te indemna sa li te alaturi. Toti oamenii se uitau cu uimire si amuzati pentru ca nu este ceva obisnuit pentru Canada sa vezi asa ceva pe strada. Asa ceva vezi mai mult in State decat aici. Vorbeam cu cineva si i-am zis ca am un blog unde o sa postez poza asta ca sa le arat celor de acasa si mi-a zis sa spun ca asa ceva nu este specific Canadei. Si chiar avea dreptate. Nu vezi la televizor emisiuni dintr-alea in care predicatorii te indeamna sa le dai bani ca sa-ti fie sufletul salvat. Persoana asta zicea ca asa ceva vezi mai degraba in statele sudice din State, nu aici.