miercuri, 3 iunie 2009

Alegerile europarlamentare

Azi dimineata eu si cu Ana am primit e-mail-uri de la PNL. De fapt spam-uri, pentru ca nu mai sunt de mult timp membru PNL, dar cei de la partid au pastrat adresele pentru ca reprezinta o baza electorala foarte buna. Nici nu ma mai intereseaza alegerile de care tip or fi ele. Daca as mai fi acum in tara nu m-as mai duce sa fiu membru in comisie sau, mai rau, presendinte de sectie de votare. Pacat ca nu i-am dat cateva dupa cap proastei aleia blonde (pacat ca nu stiu cum o cheama) de la 1TV (televiziunea lui Stavarache), care mi-a facut zile fripte la turul intai de anul trecut de la alegeri (cred ca locale, pentru ca era in vara). Dar asteptam sa vina viza de Canada si nu voiam sa imi fac probleme cu politia sau mai stiu eu ce.
Totusi m-as duce la vot, dar as vota cu un partid care nu are sanse deloc, pentru ca si amaratul ala care candideaza pentru un loc in parlament sau in consiliul local trebuie sa fie votat. Stiu ca votul meu se va redistribui la partidele care au trecut pragul electoral, dar macar nu am pus stampila pe partidele mari si mi-am facut si datoria de cetatean ducandu-ma la vot.