joi, 25 iunie 2009

Michael Jackson

A murit Michael Jackson. Mi-a placut muzica lui, desi in ultimii lui ani de viata a fost in niste situatii mai putin placute. Oricum, asa cum spunea cineva de la televizor, a fost un titan precum Beatles, Elvis, Rolling Stones, iar lumea o sa-l tina minte pentru hiturile lui si mai putin pentru evenimentele din viata sa personala. A murit azi la ora 2 dupa-amiaza din cauza unui atac de cord. Chiar am fost foarte socat cand mi-a zis Ana la telefon vestea pe care a auzit-o de la colegele ei de la servici. Peste tot la televizor se vorbeste despre moartea lui si despre mostenirea lui muzicala, pentru ca sigur a lasat asa ceva prin albumele lui.

Se pare ca in turneul pe care avea de gand sa-l inceapa la Londra in iulie avea si cantece noi. Era tanar, avea 50 de ani. Pacat... Chiar imi pare rau ca a murit. Macar a avut doua concerte si in Romania.

Ma uitam la poza postata pe Yahoo. Una de la concertele sale in care canta plin de pasiune si parca nu-mi vine a crede ca a murit. Am crescut cu Michael Jackson, iar faptul ca a murit si a disparut un artist pe care l-am admirat ma face sa constientizez mai mult ca imbatranim, iar altii ne vor lua locul la un moment dat. E trist, dar probabil ca asta este viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu