luni, 13 iulie 2009

Ziua Canadei

Chiar daca a fost pe 1 iulie, am uitat sa postez niste poze de acolo. Am fost pe malul fluviului Fraser unde au fost focuri de artificii. Se pare ca a fost mult mai frumos la English Bay. Pacat ca le-am facut cu telefonul.


Alta data eram in pauza, la servici si era o zi frumoasa si am iesit sa mananc in parcul de langa mine, iar acolo sunt tot timpul porumbei, iar daca ai ceva de mancare vin tot timpul la tine si mai ca-ti fura din mancare. Daca le arunci o firmitura imediat ii vezi ca se aduna in card.

A propos, aia e mana mea.

Alta data am prins apusul asta peste Downtown, iar poza este facuta din SkyTrain. In centru se vede BC Place, unde va avea loc ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice din 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu