duminică, 16 august 2009

Azi am fost Gastown, mai ales ca azi a fost o zi cu soare si foarte frumoasa bineinteles. Am fost la o terasa unde am mancat si era acolo o expozitie de motociclete foarte frumoasa. O gramada de motociclisti, dar pe roata unei motociclete era o zvastica, ceea ce nu mi-a placut deloc. Probabil ca multi motociclisti sunt simpatizanti neonazisti. Vezi chestia asta si prin filme. Am fost la un magazin de ciocolata, care are sediul central in Victoria, iar vanzatoarea ne-a spus ca s-au infiintat in 1885, fiind a doua companie infiintata in British Columbia dupa BC Hydro, care este compania de electricitate de aici.


Apoi am zis sa mergem la Bay sa cumparam ceva de la magazinul olimpic. La un moment dat am auzit o vanzatoare care ii spunea unui client ca vizitatorii au 15% reducere la toate produsele din magazinul olimpic si am zis ca trebuie sa profit si eu de asta, mai ales ca atunci cand vorbesc am accent est-european. Pe cupon spunea ca trebuie sa arat un pasaport sau orice alt document care sa dovedeasca asta. Vanzatoarea nu m-a intrebat de el si in plus i-am zis ca nu-l am la mine, dar mi-a zis sa-l port cu mine in caz ca ma intreaba politia pe strada. Niciodata nu m-a intrebat nimeni de sanatate de cand sunt aici. Apoi am mers in alt magazin unde am vazut un actor care a jucat in Lost care intra in fata mea. M-am dus la el si l-am intrebat daca este actor (nu voiam sa fac vreo greseala) si el a zis ca da. I-am zis ca Lost este un show grozav si am dat mana cu el. Il cheama Lance Reddick. In serial nu parea asa de inalt, dar pe net am vazut ca are 1,93 m. Ana zicea ca sunt pitic pe langa el. Are o fata de dur cand il vezi in roluri negative sau de reprezentant al guvernului, dar e foarte de treaba. Nu am vrut sa fac poza cu el, pentru ca imi place sa tratez un actor care e cat de cat cunoscut (dupa fata, daca nu dupa nume), ca un om normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu