joi, 20 august 2009

Conflicte de munca

Nu sunt cum cred ca s-ar astepta multi si ma refer la cele personale. Aici daca cineva iti spune ceva ce tie ti s-ar parea jignitor nu te duci direct la manager, ci ii spui persoanei ca te-a deranjat si ca ai aprecia daca data viitoare s-ar abtine de la comentarii de genul ala. Daca vezi ca persoana respectiva nu intelege, atunci te duci la manager si ii spui ce s-a intamplat. De foarte multe ori se intampla ca acest diferend sa fie rezolvat pe cale amiabila intre cei doi fara a te mai duce la manager. Si ai mai putea avea surpriza ca acea persoana sa te aprecieze si mai mult pentru ca iti spui parerea deschis. In alte situatii se poate intampla in felul asta: daca ai o atitudine care este considerata jignitoare fata de colegii tai de munca acestia s-ar putea sa nu-ti spuna nimic, dar managerul sa auda de aceste nemultumiri si atunci cand ti-e lumea mai draga sa te trezesti concediat. Mai ales acum, cand pretextul cel mai des ales de manageri este restructurarea companiei din cauza recesiunii, dar pretexte se gasesc tot timpul. Nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu