sâmbătă, 5 septembrie 2009

Franta - Romania 1-1

In sfarsit am vazut si eu un meci al nationalei si chiar m-a bucurat rezultatul. Imi place atitudinea jucatorilor, ofensivi, iar Razvan Lucescu este cel care trebuie sa fie laudat. Imi place ca antrenori tineri ca el, Dan Petrescu, Hagi au o alta gandire si din cauza experientei internationale. Daca era Piturca sau orice antrenor din generatia veche ar fi incercat sa pastreze rezultatul si nici nu ar fi reusit asta. Pe GSP TV am vazut ca era invitat Becali, deci mistocareala lui tine de opinie relevanta si civilizata. Avem o echipa buna. Nu avem nevoie de vedete, ci de o echipa legata. Comentatorii spuneau ca trebuie sa avem una sau doua vedete care sa rupa echilibrul. Care echilibru ? Al nostru ? O echipa are nevoie de echilibru pentru a se coordona pe teren. Ai nevoie de coordonare intr-o echipa nu de jucatori care sa se sparga in figuri si sa fac rau echipei. Mi-a placut si ce a zis Razvan Lucescu dupa meci. A zis ceva total diferit de intrebarea reporterului si anume ca trebuie sa intri pe teren cu dorinta de a castiga.

2 comentarii:

  1. deci ai reusit sa te uiti la meci online - bravo!

    eu n-am avut timp..

    te-am adaugat la lista blogurilor romanesti din diaspora - lista.diaspo.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am gasit un site www.meciuri.tk, dar trebuie sa-l accesezi in Internet Explorer. Nu merge in Firefox. Merci pentru gest. O sa citesc blogurile daca am timp si sper sa nu gasesc romani frustrati care injura Canada, de parca tara asta e vinovata pentru ratarea lor.

    RăspundețiȘtergere