luni, 7 septembrie 2009

Iar rufe si probleme de viata

Mai inainte am fost sa-mi scot rufele de la uscator. Am mai zis si alta data ca aici trebuie sa-ti usuci rufele, ceea ce mie mi se pare ridicol. Ma rog !... Nu despre uscatul rufelor voiam sa scriu aici, ci despre ce poti afla cand te duci sa ti le iei. Acum o ora (atat dureaza in uscator), m-am dus sa le pun la uscat si am gasit alte rufe in uscatorul care se oprise deja. Le-am scos, le-am pus in cosul pe care persoana respectiva il lasase acolo si le-am pus pe ale mele. Mai inainte am fost sa le iau si acolo am gasit o femeie in varsta care le impaturea. Pe ale ei le avea deja impaturite. Si i-am zis ca nu e nevoie (eram si grabit sa le iau), pentru ca pot si eu sa fac asta sau sotia mea. Ea mi-a zis ca a lucrat toata viata intr-o spalatorie si ca stie sa faca asta si vrea sa faca asta pentru ca sotul ei este in spital. A vrut sa fie si un pic insistenta, de genul "stiu eu ce fac". Parca voia sa le termine pentru a se simti folositoare, pentru ca se simtea singura. Cine stie ?!... Femeia asta sta exact in apartamentul din fata noastra, dar o vedem foarte rar si cred ca sta cu sotul ei, pentru ca odata am venit din oras si am intrat in bloc cu ea si am deschis usa exact cand a deschis-o si ea si am vazut ca era o mare dezordine acolo si am auzit si pe cineva inauntru. Din cum vorbea acum la spalatorie mi s-a parut ca are o usoara problema psihica, probabil din cauza varstei. Nu as putea sa spun cati ani are. Probabil 70 de ani. Dar mi-a fost mila de ea intr-un fel, pentru ca voia sa ajute. Imi pare rau ca nu am lasat-o sa impatureasca rufele, dar nici eu nu voiam sa stau acolo mai mult de 5 minute. Poate am fost egoist atunci. N-am vrut sa par asa si cred ca m-a deranjat sa vad o persoana straina punand mana pe rufele mele, dar daca stau sa ma gandesc putin nu e asa de grav. E grea singuratatea la varsta asta oriunde ai fi in lumea asta si e pacat ca sunt atatia oameni singuri. Sper ca sotul ei sa se faca bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu