vineri, 9 octombrie 2009

Hotelul Georgia

Un coleg de la servici mi-a zis ca acea cladire care are steagul canadian pe toata suprafata ei si am postat-o zilele trecute este hotelul Georgia. Este celebru in Vancouver pentru ca acolo au stat o multime de vedete hollywoodiene cum ar fi Spencer Tracy, Humphrey Bogart, Elvis Presley, Frank Sinatra, etc.. Oricine care a fost mare odata au stat acolo. E uimitor. Am mai spus si alta data ca aici in Vancouver este un mare centru pentru filmari. Unul din filmele X-Men s-a filmat aici. Acum se filmeaza serialul Stargate: Universe in niste studiouri din Burnaby, s-a filmat serialul Fringe. Un film din seria Jurassic Park s-a filmat pe o insula dintre Vancouver si Squamish.

Astazi am cunoscut un chinez venit de 40 de ani in Canada (avea 60 de ani), care, cand i-am spus de unde sunt, mi-a spus din ce zona a Europei este Romania. Stia ca se afla in Balcani, unde se afla Bulgaria, Albania. Mi-a zis ca a invatat asta la istorie unde a aflat despre toate tarile lumii. Cred ca i-a placut foarte mult sa invete. Si ca veni vorba de chinezi mi-a zis ca chinezii au obiceiul sa faca dus inainte de culcare seara, pe cand americanii si occidentalii, in general, fac dus dimineata. Nu stiu cum de a adus asta in discutie cu colegul meu. Eu eram ocupat cu altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu