vineri, 22 ianuarie 2010

Caldura mare

E foarte cald acum in Vanouver. Sunt la serviciu si mor de cald aproape. Am vrut sa-mi iau fularul azi-dimineata, dar am zis ca nu e nevoie si am avut dreptate, chiar daca la Douglas College termometrul arata 4 grade Celsius. Am auzit ca in Romania sunt in jur de -20 grade Celsius. Ce n-as da sa avem temperaturile alea si aici pentru Olimpiada. Zapada se topeste pe munte si organizatorii se gandesc sa mute toate evenimentele din aer liber la Whistler unde, inca, mai este zapada. Parca vad cum o sa inceapa sa ninga dupa Jocurile Olimpice. Asta ar fi culmea ironiei. Anul trecut a fost zapada din belsug cum nu mai fusese in 44 de ani.

Niste colegi imi spuneau ca atunci cand erau mici patinau pe nu stiu ce lac de aici din Vancouver prin anii '60-'70. Deci putea sa fie frig si aici. Dar asta e pretul dezvoltarii, incalzirea globala. O sa fie foarte frumos la Olimpiada. Azi a inceput Olimpiada Culturala care o sa tina pana pe 21 martie. O sa fie o multime de evenimente culturale. Deja au fost montate pe Granville Street opere de arta cu motive amerindiene. O sa pun niste poze zilele astea. Chiar sunt frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu