luni, 22 februarie 2010

La Waterfront la torta olimpica

Sunt o multime de turisti veniti in Vancouver zilele astea. Toti au venit, bineinteles, pentru Olimpiada. Sambata am fost si noi la meciul Germania - Belarus. Am tinut cu Germania, dar aveam o presimtire ca o sa ia bataie pentru ca vineri jucasera un alt meci, cu Finlanda, in care au fost invinsi cu 5 - 0, deci erau obositi, pentru ca un asemenea turneu este foarte solicitant. Ne-am simtit foarte bine. Ne-a placut foarte mult sa vedem un meci de hochei in sala. Probabil ca o sa ne mai ducem si la alte meciuri. Atmosfera din sala era incendiara. Ne-am simtit extraordinar.

La torta olimpica am urcat pe platforma amenajata de organizatori si am avut o vedere mult mai buna in comparatie cu oamenii care preferau sa faca poze de dupa gardul care o protejeaza. Apoi am mers pe Granville Street unde erau o multime de oameni. Am vrut sa vedem si medaliile, amplasate undeva pe Granville, dar timpul de asteptare era de 5 ore. Cineva de la coada spunea ca oamenii care au venit de dimineata de la 8 (era 14:30 cand am intrebat) inca mai erau la coada si nu intrasera inca. Deci am zis ca nu mai stam, apoi am vrut sa mergem la Irish House, un pavilion amenajat vreo 3 strazi mai incolo, unde am vrut sa vedem meciul Canada - SUA (se dadea mancare si bautura gratis acolo), dar nici acolo nu am reusit sa intram. E pacat, dar e obositor sa stai atata timp in oras si sa nu reusesti sa intri nicaieri. A contat foarte mult vremea frumoasa.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu