duminică, 2 mai 2010

Atitudinea determina altitudinea

M-am uitat ieri la fotbal din campionatul englez pe Sportsnet. Ca la orice televiziune sportiva sunt comentatorii care comenteaza meciul si alte evenimente care au legatura cu sportul. La un moment dat, vorbind despre un jucator canadian transferat la PSV Eindhoven, unul din comentatori a dat aceasta replica "atitudinea determina altitudinea". Mi s-a parut o remarca excelenta pe care o poti folosi in viata, pentru ca, intr-adevar, depinde de atitudinea ta si de modul cum te vezi pe tine daca vrei sa ajungi sa ai succes in viata, nu neaparat in sport, desi sportul te face sa fii mai increzator in tine.

In Canada sunt multe oportunitati si sper sa ne realizam planurile pentru care am venit aici. Pana la urma depinde de atitudinea pe care o s-o avem fata de noi. Cum spunea cineva: "succesul e 1% inspiratie si 99% transpiratie", ceea ce e foarte adevarat. Daca stai "para malaiata" nu ai sa faci nimic in viata. Sper sa reusesc in ceea ce fac eu acum si sa am acele satisfactii mai tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu