marți, 25 mai 2010

Lost - ultimul episod

Duminica a fost difuzat ultimul episod din serialul "Lost". Serialul meu favorit. S-a terminat asa cum, cred, ar fi trebuit sa se termine; fiecare gasindu-si linistea. Jack a ramas cu Kate, Sawyer a regasit-o pe Juliet, Charlie a ramas cu Claire, pana si Sayid s-a regasit cu Shannon, dupa ce ea murise in sezonul 2. Totusi nu prea am inteles de ce Jack s-a intalnit cu tatal sau, care i-a spus ca toti sunt morti. Cred ca, intr-un fel, toata povestea din Lost a fost de fapt un Purgatoriu modern in care fiecare dintre ei trebuia sa-si gaseasca linistea, sa se impace cu cine insusi, pentru ca in realitate murisera cu totii in accident. Asta e interpretarea mea, de acum, cel putin. Poate ca o sa-mi schimb parerea in timp. Momentan nu gasesc alta explicatie. Oricum, cred ca a fost unul dinntre cele mai de succes seriale din istoria televiziunii.

Mi-a placut foarte mult pentru ca nu au folosit actori foarte cunoscuti, astfel ca fanii sa se concentreze pe poveste si personaje si nu pe actori. Scenariul a fost foarte bine scris, iar asta i-a atras foarte mult pe actori. O poveste bine scrisa. Unii dintre ei nici nu-si desfacusera toate cutiile cu care venisera pentru ca nu stiau daca o sa fie concediati dupa difuzarea episodului-pilot sau o sa ramana in Hawaii mai multa vreme. Ei bine, au muncit in Hawaii timp de 6 ani, in care au devenit prieteni foarte apropiati. Nu stiu cand o sa mai apara un serial atat de bine facut. Sper sa mai fie, dar nu stiu cand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu