vineri, 4 iunie 2010

O zi din viata mea

Imi place la jobul pe care il am acum. Nu este foarte stresant, nu faci o tona de bani, dar nici nu pot sa spun ca sunt nemultumit. Oamenii cu care lucrez sunt foarte de treaba, desi mai au si ei zilele lor. Mike este un tip foarte amuzant, tot timpul glumim si ne distram, vorbim despre o multime de chestii care de care mai nebunesti si nu poti sa fii stresat, mai ales ca este un job in care faci aceleasi lucruri in fiecare zi si la un moment dat ai nevoie de ceva sa mai treaca monotonia. Rico este un tip filipinez ok, daca as putea spune, poti glumi cu el, dar ma tin departe de el cat pot pentru ca daca spui ceva, chiar si inocent, ar putea sa interpreteze gresit si parca il vezi ca se intoarce la 180 de grade si nu te mai intelegi cu el, dar e mai bine sa nu ai prea mult de-a face cu el. Estrella este si ea filipineza, dar este mult mai dezghetata decat Rico si este si mai desteapta. A fost profesoara in Filipine, a absolvit facultatea (nu stiu care), apoi a venit in Canada. Are doua fetite foarte frumoase pe care le iubeste foarte mult. Bronwyn este sefa mea. Si ea este foarte de treaba. Sta in coltul ei la calculator si ne mai ajuta cand avem nevoie de ajutor, dar nu in fiecare zi. Are si ea sarcinile ei. Nu stiu exact ce face si nici nu ma intereseaza.

Programul incepe la 7 si termin la 3:30 dupa-amiaza, asa ca mai pot face si alte chestii pentru ca ajung acasa pe la 4 si ceva. Nu e ca la primul job cand incepeam la 10 si ajungeam acasa la 7, stateam o ora sau doua la televizor si apoi ma culcam. Oricum, nu o sa stau in jobul asta cativa ani. Sper sa nu ma prinda anul in jobul asta, pentru ca vreau sa-mi iau altul in care pot sa folosesc ce fac in momentul asta. Cand o sa plec o sa-mi para rau sa ma despart de oamenii astia cu care m-am simtit atat de bine pana acum, dar in toamna cred ca o sa caut altceva.

In Canada, tot timpul am preferat sa nu lucrez cu romani, pentru ca majoritatea lor incep sa te trateze intr-un fel de sus sau sa aiba un aer parintesc in privinta ta, pentru ca ei au venit mai devreme decat tine in Canada si au mai multa "experienta". Nu e nimic in neregula sa ai mai multa experienta, dar nu-mi place sa mi se dea sfaturi pentru orice lucru marunt. Imi place sa iau eu deciziile pentru mine daca vreau sa o iau pe un drum si sa suport eu greselile facute de mine. Nu stiu totul, dar vreau sa invat si cred ca o sa invat mai bine de la canadieni decat de la romanii de aici. Dar povestea cu romanii, in alta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu