marți, 6 iulie 2010

Consecventa olandeza

Nu am vazut tot meciul. Eram la servici, dar am reusit sa rup aproape o ora ca sa vad ceva din el. Din ce am vazut mi-a placut foarte mult. Am vazut doar 2 goluri din 5 (asta da ghinion). Plecam sa-mi fac treaba si apoi aflam ca se marcase, dar o sa-l vad diseara in reluare. Eram sigur ca olandezii o sa castige si o sa ajunga in finala, unde, cred, mi-as dori sa castige, chiar daca vor juca cu Germania. Daca vor juca cu Spania, m-as bucura pentru orice echipa ar castiga, pentru ca nici una nu a castigat pana acum titlul mondial. Daca olandezii ar castiga, rezultatul ar veni dupa un Campionat Mondial si preliminarii fara infrangere, numai victorii. Am inceput sa vad comentarii pe articole pe internet, pe site-uri de stiri ca la golul al doilea dat de Sneijder, van Persie era in ofsaid. Ei bine, van Persie nu era in ofsaid.

Pe reluarea luata cu incetinitorul din spatele lui Sneijder se vede foarte clar ca mingea atinge un jucator uruguayan. In orice carte cu reguli de arbitraj se spune ca un ofsaid este anulat daca mingea este primita de la un adversar sau este deviata de un adversar. Nu se spune cat de mult trebuie sa fie deviata pentru ca e imposibil sa se estimeze acest fapt in cursul jocului. Noi, cei care stam acasa (sau la servici) in fata televizorului, avem avantajul reluarilor, dar nu si arbitrii. Totusi, de data aceasta, tusierul a avut dreptate. Nu a fost ofsaid. Inca o data o spun. In eventualitatea unei finale cu Germania mi-as dori in proportie de 50,1% ca Olanda sa castige. Merita. Fotbalul olandez a avut dintotdeauna atatea valori si e pacat ca nu au un titlu mondial pana acum.

3 comentarii:

  1. http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/olandezii-de-la-galati-inundati-si-cu-banii-luati-192896.html

    :( :( :(

    Ar trebui sa bage arbitrajul video, ca la rugby... dar n-ar mai putea fura... Blatter e un escroc si jumatate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e ciudat ca nu sunt de acord sa bage arbitrajul video. FIFA spune ca incetineste fluxul jocului, dar nu e chiar asa. Aici, in Canada, doi comentatori spuneau ca daca lor le-a luat 30 de secunde sa judece o faza, atunci asta o sa se poata face si pe marginea terenului de al patrulea oficial. Cica ar dori sa se introduca in Brazilia in 2014 cate un oficial in spatele portii ca sa se vada exact daca s-a dat gol sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista si la tenis... Nu stiam de experimentalul din Brazilia.

    RăspundețiȘtergere