luni, 16 august 2010

O saptamana de concediu

Am avut o saptmana de concediu. De binemeritat concediu dupa un an de zile cu compania asta de care sunt foarte multumit. M-am simtit bine sa stau acasa sa ma ocup doar de treburile casnice. E foarte relaxant si asa de bine sa stai si sa nu faci aproape nimic. Acum sunt la alta locatie decat cea obisnuita unde lucrez eu. Ne-am luat si o masina, o Toyota Corolla din 2001, dar cred ca trebuie sa mai bag niste bani in ea. Trebuie schimbat un ulei la motor, la servodirectie, bujii. Nu ca ar avea ceva, dar nu stiu istoricul masinii foarte bine si de aceea trebuie sa ma asigur ca nu o sa ma lase in drum. Masina arata foarte bine, dar a avut un accident si nu stiu cat de grav a fost. Ar trebui sa ma duc la un agent de asigurari sa-mi spuna exact care este istoricul masinii. Am cumparat-o bazandu-ma pe putina mea experienta, dar nu am avut un mecanic la care sa ma duc sa o vada. Dupa cum o aud imi pare ca merge foarte bine, dar mai bine sa fiu sigur. Asa ca o sa ma duc sa fac schimbarile alea de care am zis mai inainte.

Mai inainte am vorbit cu un coleg care mi-a recomandat un atelier auto la care sa ma duc. Este foarte aproape de mine. Mi-a zis sa ma duc la un tip care este si proprietar. O sa vad ce-o sa faca. Ar trebui sa-mi schimb si cureaua de distributie sau timing belt. Nu vreau sa mi se rupa in motor si apoi sa vand masina pentru ce piese au mai ramas din ea sau sa bag o gramada de bani in ea. Din cate am auzit costa cam $800-$1.000 de schimbat, dar daca ma insel o sa corectez cu pretul de rigoare. Dealerul care mi-a vandut masina mi-a zis ca imi da un telefon vineri sau sambata sa-mi spuna cand o sa-mi dea cheile noi, pentru ca mi-a dat niste jafuri de chei, care merg totusi, adica daca vrei sa incui sau sa descui masina centralizat merg, dar mi-a promis ca imi da cheile noi si nu am primit nici un telefon de la el. Nu stiam unde sa dau telefon, asa ca am dat telefon la ICBC, dar tipa de la telefon mi-a zis ca ei nu se ocupa cu asa ceva, pentru ca sunt pur si simplu o companie de asigurari. Daca am problema cu cineva de genul asta, atunci trebuie sa ma duc la politie sau la un avocat. Adica as putea sa-l dau in judecata pe tipul ala. Nu exista aici o institutie de genul Protectia Consumatorului, pur si simplu rezolvi problema cu dealership-ul, te duci la politie sa faci o plangere civila sau pur si simplu te duci cu el in tribunalul civil. Mi se pare totusi exagerat sa te duci cu cineva in tribunal pentru niste chei de masina. Sper ca totusi e un om de cuvant pentru ca am vorbit cu el sa nu ma taxeze si pentru chei, dupa ce i-am dat atatia bani pe masina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu