miercuri, 8 septembrie 2010

Exercitiul fizic in Canada

Ieri veneam cu masina de undeva din oras si am remarcat, desi vazusem asta de nenumarate ori pana acum, oameni care faceau jogging pe strada. Ieri dimineata, cand am plecat la servici, am vazut pe cineva care isi facea alergarea de dimineata, avea o vesta de un galben reflectorizant, ca sa fie vazuta de soferi si alerga pe strada. Si persoanele pe care le-am vazut aseara alergau in grup, dar pe trotuar de data asta, dar tot veste reflectorizante aveau pentru ca puteam sa vad dungile de pe ele cu farurile.

Tot timpul am apreciat interesul canadienilor pentru fitness, pentru sport in general. Desi sportul national este hocheiul, iar unii canadieni ar spune ca de fapt este lacross-ul sportul lor national, sunt totusi interesati, in egala masura, de toate sporturile. Nu conteaza ca este vorba de tenis, inot, fotbal, baseball, fotbal american (nu-mi place sa numesc fotbalul european "soccer", desi mai folosesc cuvantul in discutiile mele despre sport cu canadienii). Apreciez foarte mult asta. Faptul ca multi practica un sport sau se duc la sala de forta se vede pe oameni. Sunt legati, au tonus, au chef de viata, sunt mai optimisti. E ceva de invatat din asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu