miercuri, 1 septembrie 2010

Inselatorii in Canada (II)

A doua tentativa a avut loc zilele astea. Mai exact luni. Nu stiu de unde avea CV-ul meu persoana aia sau daca il avea (mi-a pus niste intrebari la care ar fi trebuit sa aibe raspunsul din CV), dar mi-a zis ca interviul de la telefon pe care il avea cu mine era unul preliminar. M-a intrebat de ce vreau sa plec de la actualul loc de munca, care sunt calitatile mele, dar nu m-a intrebat nimic de defecte (de obicei intervievatorii intreaba si asta), i-am zis de ce, mi-a zis ca i-a placut cum am vorbit la telefon si ca ea considera ca managerul ei ar dori sa ma vada pentru ca par foarte increzator la telefon.

Inainte sa se termine interviul am intrebat-o inca o data cum o cheama, mi-a zis ca se numeste Sandra Ramses si apoi am intrebat-o de la ce companie este, mi-a zis American Income. Mi-a zis sa vin azi (miercuri) la un interviu la adresa 8988 Fraserton Court, la camera 105B, dar cand m-am dus pe Google Maps sa vad unde este adresa asta mi-au aparut si firmele care activeaza la adresa asta, iar compania American Income nu era acolo. Am zis ca poate gresesc eu si am zis sa caut pe Google si Google Maps asocierea de cuvinte "american income burnaby" si mi-a iesit 1899 Willingdon Ave, camera 201. Poate s-au mutat de acolo, dar dupa nume nu mi-au inspirat incredere si am invatat aici sa ma ghidez dupa instinct. O sa mai fie si alte joburi. Imediat ce am terminat de notat si vorbit cu Sandra, i-am spus sotiei ca numele companiei cam pare in aceeasi categorie cu Primerica (am fost sunat si de astia odata). Adica tot o firma de asigurari, care iti cer sa platesti cursurile si mai baga si o taxa de administrare.

Am mai vazut si niste forumuri in care majoritatea spuneau ca este o inselatorie ce fac astia. Nici un angajator nu-ti cere sa le dai bani, te pregatesc pe banii lor. Cand am lucrat in Romania pentru ING, nu m-au pregatit pe banii mei. Nu i-am platit nimic, si erau in asigurari. Un tip de pe un forum din Calgary spunea ca a fost contactat tot de "Sandra" care i-a spus ca pregatirea lui se potriveste cu ceea ce cauta ei, iar el se intreba cum de este posibil asa ceva cand el este "environmentalist technologist" cu pregatire in armata. Dar cititi si voi forumul pe care l-am gasit la link-ul asta. Erau acolo si opinii ale unor angajati, dar nimeni nu spunea nimic concret. Pe site-ul care l-am gasit pentru o companie numita American Life Insurance spunea ca daca te angajezi la ei, ai sansa unor venituri NELIMITATE. Nu exista asa ceva. Am mai scris si in alta postare despre un tip de la securitate cu care ma intalneam in autobuz si care, la fel, mi-a oferit sa ma bag intr-o asemenea afacere cu sansa unor venituri NELIMITATE, dar la 4 luni dupa ce mi-a facut "oferta" tot pe aici l-am vazut, iar el imi spusese ca intr-o luna isi da demisia. Bineinteles ca eu am fost sceptic cand am auzit asta. O sa mai fie si alte oferte, de la companii serioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu