vineri, 24 septembrie 2010

O imagine rar intalnita

Da, o imagine rar intalnita in SkyTrain am vazut azi-dimineata cand ma duceam la servici. La statia Edmonds, care este la nivelul solului vad un nene, cam de vreo 45 de ani cu o multime de pungi dintr-alea mari de gunoi si sacose. Cum am spus, nu este o imagine des intalnita, pentru ca de fiecare data cand un homeless vrea sa calatoreasca cu SkyTrain-ul imediat il ia un angajat de la SkyTrain sau de la politia TransLink la intrebari si ii spune ca nu poate sa se urce. De data asta, omul asta a scapat. Nu stiu ce s-a intamplat la statia unde a coborat, pentru ca nu a coborat la statia mea, ci dupa asta.

Cand s-a urcat a inceput sa vorbeasca singur. Spunea ca e din Sudbury, Ontario ca a fost batut de politia din Vancouver. Voia sa se roage in SkyTrain. I-a aratat la un moment dat Biblia unei femei din tren. Nimeni nu-i dadea atentie. Nici macar eu. Dar sunt un tip care are atentia distributiva, iar cand se intampla ceva de genul asta in jurul meu, incerc sa fiu alert, iar in cazul de fata ma uitam la el in geamul trenului. In felul asta dadeam impresia ca ma uit pe geam, dar in realitate eram atent la el. Dupa vreo 2 minute de spus fraze fara cap si fara coada si-a cerut scuze de la oameni pentru ca vorbeste prea mult, dar asta nu a durat decat cateva secunde pentru ca apoi iar a inceput sa abereze si sa-si aranjeze lucrurile prin sacii lui de gunoi plini cu haine si alte chestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu