sâmbătă, 1 ianuarie 2011

1 ianuarie 2011

Azi am zis sa nu stam in casa si sa facem o iesire cu masina. Am zis sa mergem in White Rock, un oras din Metro Vancouver care este aproape de granita cu SUA. Erau o multime de oameni pe plaja si am avut norocul sa fie o zi foarte frumoasa si am facut si niste poze, cred eu, foarte frumoase. Golful se numeste Boundary Bay. Era acolo si un tip care se bagase in apa ca sa-si faca portia sa de inot pentru 1 ianuarie. Asa se face aici prin Canada de Anul Nou. O multime de oameni se duc in diverse locuri si se arunca in apa rece. Stau un minut si vin inapoi. In Prince George, de exemplu, oamenii trebuiau sa se inscrie, sa plateasca, iar banii erau stransi in scopuri caritabile.

Tot o imagine dinspre sud. Soarele era foarte frumos.




In zare se vad muntii din State. Cum am zis, eram foarte aproape de granita.


In zare se vad muntii dinspre nord, blocurile inalte sunt din North Vancouver.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu