duminică, 9 ianuarie 2011

Pe Cypress

Azi a fost o zi foarte frumoasa. Am zis sa nu stam in casa si sa facem o iesire cu masina. Ne-am plimbat ce ne-am plimbat pana am ajuns pe muntele Cypress. Acolo am facut niste poze pe care le puteti vedea si voi. Cei care traiesc in Vancouver stiu unde este Cypress Provincial Park.

Am prins un apus de soare foarte frumos.


In zare se vede vulcanul Baker din Statele Unite. Am mai zis si alta data, daca muntele asta se vede din Vancouver inseamna ca e foarte senin. Muntele e in Nebraska, nu in statul Washington care se invecineaza cu British Columbia.


In dreapta podului Lions Gate se vede Stanley Park.


In zare se vad muntii de pe Vancouver Island.


7 comentarii:

  1. Multumesc. Da, e foarte frumos in Vancouver cand e senin. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    frumoase poze, interesant si blogul tau. Exista vreo posibilitate sa stam mai mult de vorba, as dori sa aflu mai multe despre canada pentru ca si pe mine ma bate gandul sa vin acolo.

    O si buna in continuare.

    P.S. adresa mea de mail o gasesti in comenteriu.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Seo
    Nu m-ar deranja sa stam de vorba. Totusi nu am vazut adresa ta de e-mail in comentariu. Poti, te rog, sa mi-o lasi in alt comentariu ? Despre ce ai vrea sa vorbim ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sergiu, Baker e sau nu e in Washington?
    Eu m-am luat dupa Wikipedia cand am afirmat ca e acolo. Care-i realitatea?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Baker

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, ai dreptate. M-am mai uitat si eu pe net si am vazut ca e la o zi de mers din Vancouver si poti sa schiezi in mai si iunie. Am gresit eu. Tin minte ca odata vazusem pe net ca e in Nebraska. Aveam impresia ca Nebraska se invecineaza cu Washington, dar de fapt e statul Montana. Am facut confuzie cu Baker Mountain din Montana. Scuze.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oricum ar fi, eşti mai documentat decât mine: io' nu ştiu unde e Nebraska :)
    Oricum, frumoase poze.

    RăspundețiȘtergere