joi, 16 iunie 2011

O zi rusinoasa pentru Vancouver

Aseara a fost meciul 7 din finala Stanley Cup dintre Vancouver Canucks si Boston Bruins. Dupa meci s-au repetat evenimentele din 1994, adica violente de strada. Oamenii au distrus cladiri, masini, au jefuit magazine. Au jefuit The Bay, Sears, London Drugs.
Au spart geamurile la Canada Post si Bank of Montreal. O zi rusinoasa, cum am spus, pentru Vancouver. Estimarile politiei spuneau ca erau in oras in jur de 100.000 de oameni. Multi dintre ei au plecat acasa, din cate am putut sa-mi dau seama la televizor, dar au mai ramas huliganii care au facut ce am spus mai sus. Probabil ca imaginile pot sa spuna mai multe decat cuvintele.

A fost asa de frumos in timpul Olimpiadei, iar acum, pur si simplu, totul s-a dus pe apa sambetei. Politia a facut mai multe arestari, au tras cu gaze lacrimogene, dar, dupa parerea mea, situatia a fost scapata de sub control. La televizor am vazut ca au fost incendiate doua masini ale politiei. Bine ca nu am mers in Downtown sa vedem meciul. Intr-un fel ne asteptam la asa ceva.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu