vineri, 20 aprilie 2012

Ajutorul pentru gradinita

Fata noastra este la gradinita, iar inainte s-o dam acolo am aplicat pentru un ajutor de la guvern. Acesta se acorda pe baza venitului. Limita maxima este $750, iar cu cat creste copilul limita asta scade, asa cum puteti vedea din link-ul acesta.
 Problema este ca nimeni nu ne-a spus asta si am aflat cu stupoare abia azi-dimineata cand am dus-o la gradinita. Era o scrisorica in dulapiorul ei. Nici cand am aplicat nu ne-a spus nimeni asta. Probabil ca daca am fi spus asta cuiva de la guvern, ei ar fi spus ca informatia e pe site si o putem vedea acolo pentru ca totul este public.

Acum trebuie sa platim mai mult pentru ca, cum am spus mai sus, fetita a crescut. Mie, unul, nu mi se pare corect sa micsorezi suma asta. De ce ? Poate altcineva poate sa ma lamureasca in privinta acestei logici, dar eu nu o vad deloc.

2 comentarii:

  1. Cand copilul e mai mic e mai scumpa gradinita si e firesc sa fie asa ca e mai dificil sa ai grija de un copil de un an fata de unul de 4.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa ar fi corect. Dar problema este urmatoarea, indemnizatia pentru gradinita nu este scazuta de aceasta in aceeasi proportie si pe aceeasi perioada precum face guvernul. In plus, indemnizatia creste de la 1 mai, iar ajutorul de la guvern e mai mic. O solutie mai corecta ar fi o corelare proportionala.

      Ștergere