duminică, 24 iunie 2012

Plimbare prin Capilano Canyon

Azi a fost o zi frumoasa. Am decis ca in vara asta sa iesim la o plimbare prin Vancouver. Sunt atatea zone foarte frumoase pe care nu le-am vazut niciodata.

Dupa meciul Italia - Anglia, pe care l-au castigat italienii (pentru cei care nu sunt microbisti :) ) si pe care voiam sa-l castige italienii, am inceput sa ne organizam pentru plimbare. Cel mai bine este sa pleci de dimineata pentru a avea timp sa te bucuri de toate peisajele. Am luat masina spre North Shore sau North Vancouver. Cel mai repede mergi pe autostrada 1. Nu te lovesti de semafoare la tot pasul. Cand ajungi in North Vancouver trebuie sa iesi pe la iesirea 14 spre Capilano Road, iar apoi o imediat la dreapta spre statia Chevron. Se poate ajunge acolo si cu transportul in comun.

Asa arata harta zonei unde am fost noi.


In partea de nord este Capilano Lake, care este lacul de acumulare din spatele barajului de pe raul Capilano. Parcul se numeste Capilano River Regional Park si a fost creat, se pare, pe la sfarsitul sec. al XIX-lea. Parcarea este gratuita. Sunt mai multe parcari pe acolo. Noi cand am ajuns nu ne-am dus la intrarea principala, ci am luat-o undeva la stanga unde am vazut semnul parcului. De acolo am urcat la barajul Capilano, de unde ai o vedere impresionanta asupra canionului.

Acolo este si o crescatorie de somon. In zona mai poti si sa pescuiesti somon, dar nu stiu conditiile exacte. Mai bine intrebi la autoritatea pentru turism a Metro Vancouver. Lacul de acumulare Capilano ofera 40% din apa potabila din Vancouver. Nu cred ca se refera la tot Metro Vancouver. Acolo pot sa te simti foarte bine cu familia. Fie ca te plimbi, fie ca joci volei, badminton, sau orice alte jocuri vrei sa joci. Poti sa iei masa. Nu stiu daca poti sa aprinzi gratare. Zona e foarte frumoasa si merita vazuta. Vedeti si pozele puse pe pagina mea de Facebook. Dati "Like" la ea ca sa vedeti cel mai rapid ultimele postari de pe blog si poze pe care le mai afisez acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu