luni, 3 iunie 2013

Ferma animalelor din Queens Park

Sambata am fost cu fetita mea in Queens Park. Stiam ca in timpul verii sunt aduse animale in Queens Park, in New Westminster, unde copiii pot vedea animale domestice pe viu.

Sunt aduse capre, rate, gaini, curcani, pauni, iepurasi. Era si un vitelus acolo. Mai erau porci, o pisica, un bobocel de gasca. Doua capre mai aveau un pic si aveau iezi. Am pus niste poze pe pagina de Facebook a blogului.

Fetita mea s-a simtit foarte bine acolo. Am stat cam o ora si nu mai voia sa plece de acolo. Iubeste animalele foarte mult. Poate o face tata veterinar. Se castiga bani frumosi pe aici din meseria asta.

Animalele sunt aduse din Langley. Sunt inchiriate de catre parc, iar accesul este pe baza de donatie. Dai cat vrei. Au la intrare o cutie in forma de grajd rosu cu lacat in care poti sa arunci bani. Cand iesi sunt doua chiuvete la iesire, cu sapun si prosoape de hartie, unde te poti spala pe maini dupa ce ai pus mana pe animale.

E foarte frumos, iar copiilor le place foarte mult. Erau o multime de copii acolo. Noi am fost chiar primii, asa ca a avut la dispozitie cam jumatate de ora numai pentru ea. A fost in al noualea cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu