marți, 18 iunie 2013

O zi la meci

Ieri a fost o zi foarte frumoasa. Acum cateva luni am luat biletele la meciul de fotbal dintre Vancouver Whitecaps si New England Revolution in Major League Soccer. Cum am spus, am avut noroc ca ieri a fost o zi foarte frumoasa. Oricum, BC Place, stadionul pe care joaca Whitecaps este acoperit. Cred ca am spus si alta data ca este cel mai mare stadion acoperit in totalitate din lume.

Meciul incepea la 7, dar am zis sa mergem prin Downtown, la plimbare sa mancam pe la comerciantii ambulanti de prin Vancouver. Sunt o multime. Am dat peste Japadog. S-au lansat la Olimpiada din 2010 si au avut un succes imens atunci si sunt populari si acum. Sunt de fapt standuri mici in care sunt vanduti hot dogi in stil japonez (am poze pe pagina de Facebook).

Noi am luat Meat Lovers, numarul 7 din poza. Un hot dog facut din carne de porc, cu sos de carne de vita si de porc, acoperit cu branza maruntita si apoi topita la flacara peste hot dog. Am mai luat si niste cartofi prajiti in stil japonez, Aonori. Foarte buni.

Dupa ce am mancat am plecat la meci. Am luat SkyTrain-ul de la Burrard si am coborat doua statii mai incolo la Stadium - Chinatown. De acolo am mers pe jos pana la BC Place. E la cateva strazi distanta de statia de SkyTrain. Portile s-au deschis la 6, pentru ca oamenii sa aiba timp sa se duca la locurile lor, sa-si cumpere de mancare si de baut (sucuri, Pepsi, Coca-Cola, bere, vin), tricouri si alte chestii cu marca clubului.

Am facut o multime de poze si cateva filmulete pe care le puteti vedea pe pagina de Facebook. Meciul a fost unul frumos, cu multe goluri. Scorul final a fost 4-3, dar a fost cu emotii. Daca nu era eliminat un jucator de la New England in prima repriza, dupa ce eram condusi cu 2-0, cred ca meciul ar fi avut alt rezultat. Am pus un rezumat al meciului si al patrulea gol, care a fost cel mai frumos, pe Facebook.

Ne-am simtit foarte bine toti si o sa mai mergem si alta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu