sâmbătă, 15 februarie 2014

Alte ciudatenii

Nu am mai scris de mult timp aici, asta pentru ca nu am avut nimic interesant de spus si nu scriu doar de dragul de a scrie. Am mai spus si alta data ca imi place in Canada. Nu ma plang ca altii care spun ca am fost tras in teapa venind aici.

Totusi sunt lucruri care nu-mi plac. Canada nu e raiul pe pamant, asa ca nu e totul perfect, din punctul meu de vedere. Un lucru ar fi casatoriile homosexuale. Nu mi se pare normal asa ceva. Corectitudinea asta politica ma scoate din sarite. "Trebuie sa menajam sentimentele tuturor, ca sa traim cu totii in armonie".

De ce trebuie ca poponarii si poponaritele sa aibe drepturi speciale fata de altii ? Nu te nasti asa, devii din cauza unor experiente personale. Iar daca imi spuneti ca si in lumea animala exista relatii homosexuale, atunci eu va spun ca animalele au asemenea relatii pentru ca nu gasesc un partener de sex opus.

Mai nou, in B.C., a fost aprobata o lege care permite existenta celui de-al treilea parinte pe certificatul de nastere. Da, ati vazut bine, al treilea parinte. Ce inseamna asta ? Daca un cuplu de lesbiene (poponarite) vrea un copil pe cale naturala, adica sa-l fete una dintre ele. Cel mai probabil aia care joaca rolul femeii in relatie, pentru ca ailalta joaca rolul barbatului.

Ati recunoaste situatia imediat. Poponarita-barbat se poarta mai "masculin", e tunsa scurt, se imbraca in blugi, de cele mai multe ori rupti, are si o meserie care in mod traditional este asociata barbatilor.

Divaghez, asa ca sa revin. Deci cuplul asta de poponarite vrea un copil. Ce fac ? Vorbesc cu un barbat, cel mai probabil un prieten de-al lor, ca sa le doneze sperma. Doamne fereste sa-l faca pe cale naturala. Daca o sa-i placa senzatia aleia si apoi sa vezi triunghi romantic plin de tragedii ? :))

Cum se procedeaza ? Barbatul ala, care este redus la statutul de rezervor de sperma, doneaza sperma, apoi aia care trebuie sa ramana gestanta se duce la un doctor specializat (eu i-as spune montă) si de acolo se incheie tot procesul.

Dupa ce se naste copilul se emite certificatul de nastere. Acolo cel care a donat sperma sau ovulul in cazul poponarilor, are aceleasi drepturi ca si ceilalti doi parinti. Deci devii tata sau mama chiar daca nu aveai de gand sa faci asta niciodata in viata ta.

Un comentariu:

  1. Mos Ion, in varsta de 90 de ani merge sa-si faca pasaport. Functionarul il intreaba la ce-i trebuie pasaport la varsta asta.
    -Vreau sa emigrez, taica! Raspunde mosul.
    - Pai de ce, o duci chiar asa prost in Romania?
    - Nu din cauza asta, din cauza homosexualitatii.Pe vrema regelui se pedepsea cu moartea, pe vremea comunistilor cu inchisoarea, dupa 89 e tolarata, vreau sa plec pana nu devine obligatorie.

    RăspundețiȘtergere